Baumatic F60.2SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Baumatic F60.2SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

afzuigkap 07-01-2018

Perfecte afzuigkap

Geschreven voor: Baumatic F60.2SS

Ik zocht een afzuigkap die eenvoudig is maar makkelijk te bedienen. Hiervoor hadden we een uitgebreidere maar functioneerde niet en deed niet waar hij voor bedoeld was. Dus ik ben zeer tevreden zeker voor deze prijs.

Doppje 28-12-2012

De kap werkt uitstekend
Materiaal is een beetje dun maar stevig
Om het lawaai te verminderen kun je het beste de klep met veer eruit halen vooral als je in de
buitenmuur ook nog een klep hebt.
De tegendruk is anders te hoog met als gevolg veel lawaai en weinig afzuiging.

csh67 27-03-2011
Geschreven voor: Baumatic F60.2SS

We gebruiken deze afzuigkap nu een paar weken. Hij bevalt ons prima, ziet er goed uit en hij lijkt degelijk. De afzuiging is prima, vergeleken met onze vorige Atag afzuigkap doet hij het een stuk beter. Hij maakt in de laagste stand wel meer geluid dan onze vorige maar zuigt ook krachtiger af. Wij vinden het geluid geen probleem , maar er zijn stillere afzuigkappen verkrijgbaar. Bij de duurzaamheid heb ik nu een 7 ingevuld, maar dat moeten we natuurlijk afwachten.

jan21 26-12-2010

---------- update review, 26-12-2010 ----------
Deze Afzuigkap hebben wij 1 jaar in bezit. Is een waardeloze afzuigkap. Maakt enorm veel herrie en er bestaat tussen stand 1,2 en 3 zit geen verschil in afzuiging en geluid (lees herrie)productie. Je moet inderdaad het geluid van de tv 3 standen hoger zetten en met oorproppen in koken wil je niet doof worden. Zonde van je geld dus niet aanschaffen !

---------- 1e review, 17-03-2010 ----------
Afzuigkap doet goedkoop aan maar wat verwacht je voor 88 euro. Alleen verlichting aan achterzijde met enigszins zwak licht. Afzuigkap zuigt redelijk af maar maakt enorm veel herrie. Als je kookt moet je bijna oorproppen gebruiken en ook moet je de tv een tandje harder zetten om nog wat te kunnen horen. Er zit bijna geen verschil in geluid tussen stand 1,2 of 3.
Blijkt toch waarschijnlijk gevalletje goedkoop is duurkoop te zijn. Volgende nieuwe keuken toch maar weer een echt merk kiezen!.

Doppje 28-12-2012

Het beste is om de klep aan de bovenkant eruit halen.
Daardoor krijg je een betere flow met veel minder lawaai!
(Het klepje tussen de afzuigkap en de afvoerpijp)

Sanreview 07-12-2009
Geschreven voor: Baumatic F60.2SS

Dit is een heel goede afzuigkap. Ik gebruik de afzuigkap met recirculatie optie, vanwege een automatisch afzuigsysteem in de woning, waar geen afzuigkap met motor op aangesloten mag worden. De afzuigkap is zeer krachtig en ook nog prachtig om te zien. Het complimenteert de keuken en maakt het geheel extra mooi en stijlvol. Daarnaast is de afzuigkap zeer goed functionerend. Krachtig: je ziet de stoom met snelheid verdwijnen in de afzuigkap. Met het filter (ST1) voor recirculatie werkt het perfect en is er nauwelijks sprake van kookgeuren. Het is een echte aanrader. Ik heb de afzuigkap gekocht bij inbouw.nl: ook een absolute aanrader. Snel, netjes, goede service en scherpe prijs.